Strona używa plików cookie zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies.

Korzystając ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Uprzejmie informujemy, że z dniem 01.07.2024 roku spółka LMG Försäkrings AB S.A. Oddział w Polsce (działająca pod nazwą handlową LUX MED Ubezpieczenia) zmienia adres siedziby na ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa. Prosimy o uwzględnienie zmiany w korespondencji.

We would like to kindly inform you that as of 01.07.2024, LMG Försäkrings AB S.A. Branch in Poland (operating under the trade name LUX MED Ubezpieczenia) is changing its registered office address to ul. Szturmowa 2, 02-678 Warsaw. Please note the change in your correspondence.

Aby przystąpić do ubezpieczenia Pełna Opieka skontaktuj się z infolinią sprzedażową (22) 339 37 33 lub wypełnij kwestionariusz on-line:

  1. Zarejestruj konto w systemie lub zaloguj się.
  2. Wybierz przycisk „Kup ubezpieczenie”.
  3. Odpowiedzieć na pytania Analiza Potrzeb Ubezpieczenia Szpitalnego LUX MED.
  4. Zaznacz planowaną datę rozpoczęcia ochrony ubezpieczenia.
  5. Uzupełnij wniosek swoimi danymi osobowymi w polu Ubezpieczający oraz Przystępujący: Główny ubezpieczony.
  6. Jeżeli chcesz objąć ubezpieczeniem także bliskich, wybierz przycisk „Dodaj Partnera” lub „Dodaj Dziecko” i uzupełnij ich dane.
  7. Wybierz zakres ubezpieczenia: Pełna Opieka albo Opieka Ortopedyczna - Wariant Standardowy albo Opieka Ortopedyczna - Wariant Rozszerzony
  8. Zaznacz częstotliwość opłacania składek, która najbardziej Ci odpowiada (miesięcznie, kwartalnie, półrocznie lub rocznie).
  9. Zapisz dane. Wkrótce otrzymasz e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Twojego wniosku.
  10. W kolejnej wiadomości e-mail poprosimy Cię o wyrażenie zgody na przystąpienie do ubezpieczenia oraz wypełnienie ankiety medycznej – kliknij w link, aby wypełnić.
  11. Podobny mail otrzyma każdy zgłoszony przez Ciebie współubezpieczony.
  12. Zaznacz wszystkie niezbędne oświadczenia i wypełnij ankietę medyczną.
  13. Twoja ankieta zostanie wysłana do lekarza. Lekarz może:
    • Zaakceptować Twój wniosek
    • Zaakceptować z wyłączeniami
    • Odrzucić wniosek
  14. Informacja o decyzji lekarza będzie wysłana na podany przez Ciebie adres e-mail.
  15. Jeżeli będą wskazane wyłączenia u dowolnego ubezpieczonego musi on wykorzystać link w przesłany w email, aby w aplikacji zaakceptować nowe warunki ubezpieczenia.
  16. Po zaakceptowaniu wniosku przez wszystkich ubezpieczonych poinformujemy o Twoim indywidualnym numerze rachunku bankowego do realizacji wpłat.
  17. Opłać składkę terminowo. Ochrona ubezpieczenia będzie aktywowana nie wczesniej niż 3 dni robocze po zaksięgowaniu składki.
  18. O terminach następnych wpłat składek będziemy Cię informować w osobnych wiadomościach.