Strona używa plików cookie zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies.

Korzystając ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Wizytę możesz umówić w jeden z wygodnych sposobów:

  • Za pośrednictwem systemu e-rezerwacja w Portalu Pacjenta - dostęp można samodzielnie aktywować poprzez stronę www.luxmed.pl
  • zadzwonić na ogólnopolską infolinię (22) 33 22 888
  • udać się osobiście do jednej z placówek medycznych dostępnych w ramach ubezpieczenia

Dzwoniąc na Infolinię zostaniesz poproszony o następujące informacje:

  • dane osoby, której dotyczy wizyta lub badanie (imię i nazwisko oraz PESEL lub datę urodzenia)
  • miasto, w którym ma się odbyć wizyta oraz nazwę preferowanej placówki medycznej (np. Warszawa, LUX MED)
  • poszukiwaną specjalizację lub imię i nazwisko preferowanego lekarza specjalisty
  • preferencje dotyczące godziny wizyty lub badania
  • numer telefonu kontaktowego

Skontaktuj się z Infolinią aby:

  • zarejestrować wizytę lub badanie
  • zrezygnować z wcześniej zarejestrowanej wizyty lub badania
  • umówić wizytę domową
  • w nagłych przypadkach, aby uzyskać Teleporadę medyczną

Samodzielne zatwierdzanie wizyty bez konieczności rejestracji w recepcji placówki medycznej

Jeśli Twoja wizyta kwalifikuje się do samodzielnego zatwierdzenia, 15 minut przed umówioną wizytą dostaniesz SMS z pytaniem, czy chcesz ją zatwierdzić. Jeśli odpowiesz „TAK”, otrzymasz wiadomość zwrotną z podanym numerem gabinetu, w którym odbędzie się konsultacja/badanie. Wizytę możesz zatwierdzić SMS-em dopiero po przybyciu do Centrum Medycznego.

Zatwierdzenie możliwe jest również w aplikacji mobilnej po uprzednim wyrażeniu zgody na powiadomienia push (ustawienia aplikacji, zakładka powiadomienia).

Podczas wizyty w placówce medycznej do realizacji usługi niezbędne będą następujące dokumenty:

  • dokument potwierdzający tożsamość
  • dane pracodawcy (NIP) w przypadku konieczności wystawienia zwolnienia lekarskiego

Wizyty lub badania dla ubezpieczonych poniżej 18 roku życia realizowane są zgodnie z wytycznymi zawartymi w Wykazie Świadczeń ambulatoryjnych, dostępnym w zakładce Dokumenty do pobrania.

Odwołanie wizyty

W przypadku braku możliwości zgłoszenia się na umówiony termin wizyty lub badania prosimy o niezwłoczne odwołanie wizyty, tak aby inny Pacjent miał możliwość skorzystania z tej wizyty lub badania.

Najprościej zrobić to poprzez:
  • odpowiedź („NIE”) na sms z przypomnieniem o umówionym terminie wizyty
  • Portal Pacjenta
  • infolinię (22) 33 22 888