Wizytę możesz umówić w jeden z wygodnych sposobów:
Dzwoniąc na Infolinię zostaniesz poproszony o następujące informacje:
Skontaktuj się z Infolinią aby:
Samodzielne zatwierdzanie wizyty bez konieczności rejestracji w recepcji placówki medycznej
Jeśli Twoja wizyta kwalifikuje się do samodzielnego zatwierdzenia, 15 minut przed umówioną wizytą dostaniesz SMS z pytaniem, czy chcesz ją zatwierdzić. Jeśli odpowiesz „TAK”, otrzymasz wiadomość zwrotną z podanym numerem gabinetu, w którym odbędzie się konsultacja/badanie. Wizytę możesz zatwierdzić SMS-em dopiero po przybyciu do Centrum Medycznego.
Zatwierdzenie możliwe jest również w aplikacji mobilnej po uprzednim wyrażeniu zgody na powiadomienia push (ustawienia aplikacji, zakładka powiadomienia).
Podczas wizyty w placówce medycznej do realizacji usługi niezbędne będą następujące dokumenty:
Wizyty lub badania dla ubezpieczonych poniżej 18 roku życia realizowane są zgodnie z wytycznymi zawartymi w Wykazie Świadczeń ambulatoryjnych, dostępnym w zakładce Dokumenty do pobrania.
Odwołanie wizyty
W przypadku braku możliwości zgłoszenia się na umówiony termin wizyty lub badania prosimy o niezwłoczne odwołanie wizyty, tak aby inny Pacjent miał możliwość skorzystania z tej wizyty lub badania.
Najprościej zrobić to poprzez: